10 Mayıs 2018 Perşembe

Boeing 737-nin cockpitindəki kiçik pəncərələr nə işə yarayırdı?




Boeing 737 ilə Airbus A320-ni ilk baxışda bir-birlərindən fərqləndirmənin ən asan üsullarından biri də, təyyarələrin kokpitinin üst hissəsində kiçik pəncərələr olub-olmadığını diqqət etmək idi. Boeing 737-i, ən böyük rəqibi A320-dən fərqli olaraq, kokpit əsas pəncərələrinin üst tərəfində, ikisi sağda, ikisi solda olmaqla, ümumi dörd dənə kiçik pəncərəyə sahib olmasıydı. 2005-ci ildən etibarən, Boeing istehsal etdiyi 737 təyyarələrdən bu pəncərələri çıxardı.

Bəs bu pəncərələr nə üçün var idi və nə işə yarayırdı?

Boeing 737, 1960-cı illərin sonunda xidmətə başlayan bir təyyarədir. O dövrdə bu kiçik pəncərələr, edilən manevrlər zamanı, pilotların görüş bucağını artırmaq üçün hazırlanmışdı. Ancaq, zaman içərisində inkişaf edən naviqasiya sistemləri, bu kiçik pəncərələri lüzumsuz hala gətirdi. Ona görə də, 2004-cü ildən B737-nin istehsalında bu pəncərələr çıxarılmağa başlandı. 2005-ci ilin yanvar ayında ilk kiçik pəncərələri olmayan B737 fabrikdən çıxdı. Amma, Boeing bununla da kifayətlənmədi. 2006-ci ilin ortalarından etibarən, hava yolu şirkətlərinin istifadəsinə təqdim etdiyi bir yeniləmə paketiylə, 2005-ci ildən əvvəl istehsal olunan 737-lərin kiçik pəncərələrinin bağlanılmasına icazə verdi. Boeing-in bu qərarına ən çox pilotlar sevinmişdi. Çünki bu pəncərələr cockpitdə səs-küyə, temperaturun artmasına və həddindən artıq işığa görə göstəricilərin çətinliklə görülməsinə səbəb olurdu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeni Airbus A220

Keçdiyimiz günlərdə, Avropalı təyyarə istehsalçısı Airbusın, Kanadalı təyyarə və qatar istehsalçısı Bombardier tərəfindən hazırlanan C...