Hörmətli sərnişinlər, kəmərlərinizi bağlayın, elektron cihazlarınızı söndürün və uçuşa hazır olun!
Təyyarə oturacaqlarında niyə kəmər olur? Niyə qalxışda və enişdə kəmərlər bağlanır? Bu anonsun məqsədi nədir?
Təyyarədəsiniz ... Kəmərinizi bağladınız. Amma, yanınızdan kabin işçisi keçən kimi, “Bu qədər möhkəm bağlamağa nə ehtiyyac var” deyib və bir az boşaldırsız. Hətta, “Çox sıxıldım” deyərək açırsınız. Bəs bu zaman başınıza nə gələr?
Heç sözümü uzatmadan, necə bir risklə üzləşəcəyinizi deyim: Fövqalədə bir vəziyyətdə boynunuzu qıra bilərsiniz və ya beyin travması keçirə bilərsiniz! Xüsusi sertifikaya sahib kəmər, sizin gözlənilməz bir anda oturacaqdan kənəra çıxmağınızı önləyər. Başınıza alacağınız zərbənin qabağına keçər. Təyyarə qəzalarında, həyatını itirənlər üzərində edilən araşdırmalarda, ölüm səbəblərini ilk əsnasında beyinə alınan zərbələr gəlir.
Riski gözə almayın!
Bənzər bir hal, havada gözlənilməz anda türbülans düşmək. Kəmərinizi bağlamazsanız, bir anda özünüzü təyyarənin tavanına doğru atılmış halda tapa bilərsiniz. Təəssüf ki, türbülans əsnasında ən çox yaralananlar kabin işçiləridir.
Eniş zamanı edilən səhv!
Bizim sərnişinlər hər zaman tələskəndir. Təyyarə enir, hələ terminala qədər gediləcək yol var. Sərnişin dərhal ayaqlanır, hətta işi irəli aparanlar da olur. Baş üstü bagaj bölməni açanlar, çamadanını, paltosunu endirib hazırlanlara belə rast gəlinir. Ani bir əyləc ilə, dayandığınız yerdən neçə metr irəli gedəcəyinizi hesablaya bilməzsiniz. Və ya əlinizdəki çantanın neçə sıra irəlidə bir sərnişinin başına dəyəcəyini təxmin edə bilməzsiniz.
Uçuş Təhlükəsizlik Videolarını izləyin!
Milyon dəfə izlədim deməyin. Fövqəladə qaydalar olan videonu və ya kabin işçilərinin bu qaydaları xatırladan və “demo” olaraq adlandırılan, təqdimatını diqqətlə izləyin.
Davamı növbəti paylaşımda olacaq…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder