19 Şubat 2018 Pazartesi

Bəs niyə, hava yolu şirkətləri hələ də “Check-in” əməliyyatını davam etdirir? (2-ci hissə)


  • Bunun üç əsas səbəbi var:
  • 1. Bir çox hava yolu şirkətləri sərnişinlərə, təyyarədə özləri ilə aparmaq istədikləri qadağan olunmuş maddələri check-in sırasında göstərib təsdiqlədir. (Buna online check-in də daxildir.)
  • 2. Dünyada hava yolu şirkətləri arasında imzalanmış olan, minlərlə codeshare razılaşması var. Bu səbəbə görə hər gün bir çox sərnişin, aldıqları tək bir biletlə, birdən çox aviaşirkətlə ilə səyahət edir. Buna əsasaən də bir aviaşirkətin özbaşına “check-in” prosesini dayandırması, müqaviləsi olan digər aviaşirkətin də uçuşlarına da təsir etdiyindən, “check-in”-nin ləğv olunması mümkün olmur. Bu mövzuda bütün sektorun eyni anda hərəkətə keçməsi lazımdır. (E-bilet tətbiqinə keçid də olduğu kimi.) 
  • 3. Bəzi aviaşirkətlər, online mühitdə və ya hava limanında edilən “check-in” əməliyyatında, sərnişinlərinə daha çox məhsul və xidmət satmaq (upsell) üçün istifadə edir. Buna misal olaraq, Economy Classdan Business Classa upgrade, təyyarədə internet əlaqəsi, daha çox diz məsafəsinin olduğu oturacağa öz yer seçimini etmək kimi seçimlər, hava yolu şirkətlərinə əlavə gəlir təmin edən ünsürlərin satışı üçün, check-in əməliyyatından istifadə edilir.

Bütün bunların nəticəsində yaxın bir gələcəkdə, check-in əməliyyatının aradan qalxması nəzərə çarpmır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeni Airbus A220

Keçdiyimiz günlərdə, Avropalı təyyarə istehsalçısı Airbusın, Kanadalı təyyarə və qatar istehsalçısı Bombardier tərəfindən hazırlanan C...