Aviasiyada reaktiv təyyarə dövrü, İngilis istehsalı De Havilland
Comet təyyarələrinin 2 May 1952-ci ildə rəsmi olaraq, xidmətə girməsiylə
başladı. Yəni artıq daha yüksək bir hündürlükdə, daha yüksək bir sürətlə uçuş
dövrünə keçirdik. Comet təyyarələri, səma ilə görüşməsindən qısa bir müddət sonra
ard-arda qəzalar etməyə başladı. Əvvələr bunun pilotaj səhvi olduğu düşünülsə də, qəzaların ardı-arası
kəsilməyincə Cometlər xidmətdən çəkilərək, geniş əhatəli bir araşdırma fəaliyyətinə
başlanıldı.
Təyyarələrdən biri tamamilə suya batırılaraq, təzyiq testləri tətbiq
olunmağa başlanıldı. Bu testlərin nəticəsində, təyyarənin 4 bucaqlı bir şəkildə
hazırlanmış olan pəncərələrinin kənarlarında, havada meydana gələn yüksək təzyiq
səbəbi ilə çatlaqlar meydana gəldiyi, bu çatlaqların da irəliləyərək təyyarənin
gövdəsində böyük yırtıklara yol açdığı görüldü. Yəni qəzaların əksər səbəblərindən
biri də pəncərə dizaynı idi. Həll yolu olaraq isə, təyyarə pəncərələri qövslü
hala gətirildi. Mərkəz nöqtəsi olmayan
qövslü pəncərələr, meydana gələn gərginliyi paylayaraq çatlaq və qırılmaları ən
aza endirir. Dairəvi forması daha
güclü və deformasiyaya qarşı müqavimətlidir. Təyyarələr də bunun nəticəsində
təzyiq fərqlərindən təsirlənmir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder